REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH ORAZ SERWISU INTERNETOWEGO
WWW.SABATCONSULTING.PL
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 18 maja 2018 roku
- Serwis www.sabatconsulting.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa Regulamin określa:
- warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego;
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis www.sabatconsulting.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
- zakres świadczenia usług szkoleniowych przez Usługodawcę, zasady świadczenia tych usług oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie tych usług.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.sabatconsulting.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (U. 2016 poz. 1823),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ KONTAKTOWY– formularz dostępny na stronie internetowej www.sabatconsulting.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
- FORMULARZ REJESTRACJI– formularz dostępny na stronie internetowej www.sabatconsulting.pl umożliwiający rejestrację na Szkolenia.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA– formularz dostępny na stronie internetowej www.sabatconsulting.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- GRA – gra symulacyjna przeprowadzana w ramach Szkolenia lub będąca przedmiotem Licencji, której celem jest uświadomienie jej uczestnikom strat, które są generowane podczas procesu produkcji opartym na tradycyjnych sposobach organizacji.
- KLIENT– Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT– osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- LICENCJA– umowa licencyjna w rozumieniu rozdziału 5 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83).
- PRODUKT– dostępne w Serwisie usługa albo Licencja na Grę, będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN– niniejszy regulamin Serwisu.
- SERWIS– Serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.sabatconsulting.pl.
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA–Jan Sabat oraz Dorota Sabat wykonujący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą Sabat Consulting S.C. Sabat Jan, Sabat Dorota, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Józefa Piłsudskiego 14/4, 33-100 Tarnów, NIP: 8732822326, REGON: 851788360, adres poczty elektronicznej (e-mail): jans@progresja.com.pl, numer telefonu: +48 502 146 443.
- SZKOLENIE– każda usługa szkoleniowa świadczona przez Usługodawcę w miejscach i terminach wskazanych na stronie Serwisu.
- SZKOLENIE OTWARTE– Szkolenie dostępne dla każdej osoby zainteresowanej, która prześle zgłoszenie uczestnictwa we wskazanym przez Usługodawcę terminie, pod warunkiem dostępności miejsc na takim szkoleniu w chwili otrzymania zgłoszenia przez Usługodawcę.
- SZKOLENIE ZAMKNIĘTE– Szkolenie zorganizowane na indywidualne Zamówienie Klienta, na które została przez niego zgłoszona określona grupa uczestników, które zostanie zrealizowane w ustalonym terminie, na podstawie indywidualnej umowy między Klientem niebędącym Konsumentem a Sprzedawcą.
- UMOWA SPRZEDAŻY– Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
- USŁUGOBIORCA– osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- ZAMÓWIENIE– oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
§3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Serwis www.sabatconsulting.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Serwisie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Serwisu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. W przypadku Licencji na Grę, cena zawiera koszty dostawy materiałów szkoleniowych wskazanych w opisie tego Produktu.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Serwisu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Serwisie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Cena Produktu stanowiącego Szkolenia Zamknięte jest ustalana indywidualnie z Klientem.
- Zamówienia można składać:
- poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Serwis www.sabatconsulting.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jans@progresja.com.pl,
- telefonicznie pod numerem telefonu:+48 502 146 443.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Serwisie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Serwis realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Serwisu tj. od … do … w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. …, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
§4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 7 oraz 8.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Dopiero potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy dla Klienta będącego Konsumentem,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie przesyłany w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia ukończenia Szkolenia.
§5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (Przelewy24.pl, PayPal).
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy wskazany w fakturze pro forma, przesłanej w potwierdzeniu Zamówienia.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
§6
ZGŁOSZENIE, UDZIAŁ I REZYGNACJA W SZKOLENIU OTWARTYM
- Szkolenia Otwarte są realizowane pod warunkiem zgłoszenia minimalnej grupy uczestników, tj. 13 osób.
- W przypadku niespełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, Usługodawca, ma prawo odwołać Szkolenie Otwarte i jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie każdego uczestnika.
- Warunkami uczestnictwa w Szkoleniu są:
- zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu, zgodnie z zasadami wskazanymi w punktach poniższych oraz
- uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Usługodawcę, za pośrednictwem płatności elektronicznych lub przelewem na rachunek wskazany w fakturze proforma potwierdzającym przyjęcie Zamówienia.
- Zgłoszenia uczestnictwa można dokonać poprzez wypełnienie Formularza Rejestracji dostępnego w na stronie internetowej www.sabatconsulting.pl z jednoczesną akceptacją Regulaminu.
- Termin nadsyłania zgłoszeń upływa najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia Szkolenia Otwartego. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa pod warunkiem dostępności wolnych miejsc.
- Za datę wpływu zgłoszenia uznaje się dzień jego otrzymania przez Usługodawcę.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Usługodawcy.
- Klient niebędący Konsumentem ma prawo zrezygnować w szkoleniu wyłącznie na 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia Szkolenia.
- Klient będący Konsumentem ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w Szkoleniu Otwartym na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej.
- Rezygnacji z udziału w Szkoleniu Otwartym Konsument może dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@sabatconsulting.pl. Brak uiszczenia opłaty za Szkolenie nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu.
- W przypadku rezygnacji Klienta z udziału w Szkoleniu Otwartym Usługodawca zwróci mu wpłaconą kwotę niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 3 dni od momentu rezygnacji ze Szkolenia.
- Usługodawca zastrzega prawo do żądania od Klienta zwrotu rzeczywiście poniesionych kosztów w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Szkoleniu Otwartym z ważnych przyczyn (np. choroby uczestnika).
- W przypadku, gdy Klient decyduje się zrezygnować ze Szkolenia Otwartego bez ważnych powodów, obowiązany jest zapłacić Usługodawcy wynagrodzenie za dokonane już czynności, zwrócić poniesione koszty, a ponadto naprawić szkodę.
- Dopuszczalna jest zmiana uczestnika Szkolenia Otwartego i jest ona nieodpłatna.
- Klient jest zobowiązany powiadomić Usługodawcę o zmianie, o której mowa w pkt 14 niniejszego paragrafu, niezwłocznie a najpóźniej w terminie 2 dni przed dniem rozpoczęcia Szkolenia Otwartego oraz dokonać nowego zgłoszenia. Nowy uczestnik jest zobowiązany zaakceptować Regulamin. Po upływie wskazanego w zdaniu pierwszym terminu, zmiana uczestnika jest niedopuszczalna.
- W przypadku konieczności zmiany terminu Szkolenia lub konieczności odwołania Szkolenia ze względu na nieosiągnięcie minimalnej liczby uczestników (13 osób), Usługodawca informuje o tym fakcie uczestnika niezwłocznie, a najpóźniej w terminie do 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia kursu.
- W przypadku konieczności zmiany terminu Szkolenia Otwartego, Klient będący Konsumentem ma prawo wyrazić zgodę na inny termin lub żądać zwrotu całej uiszczonej opłaty za to Szkolenie. Zwrot uiszczonej opłaty następuje niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia żądania.
- W przypadku konieczności odwołania Szkolenia Otwartego zwrot uiszczonej opłaty następuje niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 3 dni od momentu odwołania Szkolenia Otwartego.
§7
ZAMÓWIENIE SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
- Podstawą zamówienia Szkolenia Zamkniętego jest wysłanie wypełnionego formularza ze strony www.sabatconsulting.pl, w którym należy podać proponowaną datę jego przeprowadzenia przez Usługodawcę.
- Usługodawca najpóźniej do 3 dni od otrzymania zgłoszenia potwierdzi dostępność proponowanej daty, kontaktując się z Usługobiorcą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Na podstawie otrzymanego Zamówienia Szkolenia zamkniętego, Klientowi wystawione zostaje potwierdzenie udziału zgłoszonych osób i odesłanie potwierdzenia na kontakt wskazany w Formularzu Zamówienia, nie później niż w terminie 3 (trzech) dni roboczych po otrzymaniu Zamówienia.
- Zmiana zakresu Szkolenia Zamkniętego i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§8
REALIZACJA I PRZEBIEG SZKOLENIA
- Szkolenia realizowane są wg programu i na warunkach umieszczonych na stronie internetowej Serwisu oraz zawartych w Zamówieniu lub umowie indywidualnej.
- Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie Szkoleń przez uczestników jest zabronione.
- Szkolenie odbywa się z poszanowaniem zasad wzajemnego zaufania i w atmosferze poufności.
- Usługodawca jest zobowiązany do zapewnienia wykwalifikowanego specjalisty do przeprowadzenia Szkolenia.
- Prowadzący Szkolenie dokonuje doboru metod oraz formy prowadzenia Szkolenia, a także jego tempa i przebiegu, dostosowując je do tematu zajęć oraz grupy szkoleniowej.
- Usługodawca dołoży należytej staranności, aby Szkolenie było poprowadzone zgodnie z wyznaczonym harmonogramem i tematyką, z tym zastrzeżeniem, że nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie pełnej tematyki szkolenia w sytuacji, w której na taką realizację nie pozwalają swoim zachowaniem lub postawą uczestnicy Szkolenia.
- Po zakończeniu Szkolenia, każdy uczestnik otrzyma dyplom poświadczający udział w Szkoleniu.
- Uczestnik jest zobowiązany do spełnia następujących wymogów:
- w pełni zaangażuje się w proces kształcenia,
- będzie brał czynny udział w przygotowanych przez trenera zadaniach i ćwiczeniach,
- dostosuje się do ustalonych w czasie Szkolenia zasad,
- będzie przestrzegać zasad prowadzenia Szkolenia, w tym zachowa poufność,
- wypełni rzetelnie ocenę przebiegu szkolenia.
§9
ZAWARCIE UMOWY LICENCJNEJ
- Przedmiotem Licencji są prawa do korzystania z Gry w zakresie opisanym w niniejszym paragrafie.
- Gra jest wyłącznie licencjonowana, a nie sprzedawana.
- Usługodawca jest twórcą Gry, a także jedynym i wyłącznym podmiotem uprawnionym do udzielenia Licencji na Grę.
- Usługodawcy przysługują wyłączne autorskie prawa majątkowe do Gry w pełnym zakresie, bez jakichkolwiek ograniczeń na rzecz osób trzecich.
- Korzystanie z Gry jest równoznaczne z akceptacją jej Licencji.
- W momencie zawarcia Umowy Sprzedaży Usługodawca udziela Klientowi odpłatnej, bezterminowej oraz niewyłącznej licencji na samodzielne i wielokrotne przeprowadzanie Gry w przedsiębiorstwie Klienta.
- Klient jest zobowiązany do korzystania z Gry wyłącznie dla potrzeb własnych i jego przedsiębiorstwa, zgodnie z jej przeznaczeniem.
- Klient nie może:
- korzystać z Gry w celach zarobkowych lub komercyjnych,
- dystrybuować Gry,
- wykorzystywać Gry do celów niezgodnych z prawem.
- Usługodawca nie zezwalana jakiekolwiek upowszechnianie, wprowadzanie zmian, przesyłanie, drukowanie, powielanie, publiczne odtwarzanie materiałów uzyskanych w ramach Licencji.
- W przypadku naruszenia postanowień licencyjnych opisanych w niniejszym paragrafie Usługodawca wezwie Klienta do zaniechania naruszeń. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego przez Usługodawcę terminu, Usługodawca będzie uprawniony do natychmiastowego rozwiązania umowy licencyjnej.
- W przypadku natychmiastowego rozwiązania umowy licencyjnej przez Usługodawcę, Klient jest obowiązany do natychmiastowego zaprzestania z dalszego korzystania z Gry i niezwłocznego zwrotu materiałów szkoleniowych otrzymanych w ramach Licencji. Dalsze korzystanie z Gry jest równoznaczne z naruszeniem Licencji i zobowiązuje Klienta do naprawienia powstałej szkody.
§10
REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacja z tytułu rękojmi.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.). Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami.
- Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jans@progresja.com.pllub pisemnie na adres: Józefa Piłsudskiego 14/4, 33-100 Tarnów.
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
§11
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE W PRZYPADKU SZKOLEŃ ZAMKNIĘTYCH I OTWARTYCH
Każdy Zamawiający usługę szkoleniową w Sabat Consulting S.C. ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usług Szkoleniowych w terminie czternastu dni roboczych od daty zakończenia Szkolenia lub w trakcie szkolenia.
- Reklamacje Usług Szkoleniowych należy zgłaszać w formie pisemnej, e-mailem lub w firmie ustnej na adres Organizatora wskazany w niniejszym regulaminie § 2 pkt.11.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- nazwę/imię i nazwisko Zamawiającego,
- adres siedziby/zamieszkania Zamawiającego,
- przedmiot reklamacji (nazwa usługi, termin i miejsce realizacji itp.),
- uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
- oczekiwania Zamawiającego wobec Organizatora usługi szkoleniowej..
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w ciągu czternastu dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Organizatora zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu o którym mowa w § 11 pkt 1 lub jeśli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień niniejszego Regulaminu.
§12
ZMIANA LUB ODWOŁANIE TERMINU SZKOLENIA ORAZ NIEPRZEWIDZIANE SYTUACJE
- Sabat Consulting S.C. zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia, o czym poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej (na wskazany przez Zamawiającego e-mail) bądź telefonicznie (na wskazany przez Zamawiającego numer telefonu) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
- W takim przypadku Zamawiający może:
– zrezygnować ze szkolenia – Zamawiający w tym przypadku otrzymuje zwrot całości wpłaconej zaliczki
– przełożyć szkolenie na inny termin - Sabat Consulting S.C. zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia bądź jego przełożenia na inny termin w razie wystąpienia przyczyn niezależnych, takich jak nieprzewidziana awaria sprzętu komputerowego, awarii oprogramowania, braku dostępu do internetu, choroby trenera lub innych. O zaistniałej takiej sytuacji niezwłocznie powiadomimy Zamawiającego, któremu wtedy nie przysługuje prawo do odszkodowania i zwrotu pieniędzy. Zamawiającemu zostanie zaproponowana inna data szkolenia
- Sabat Consulting S.C. zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w wypadku nie zebrania się wystarczającej liczby słuchaczy. Zobowiązujemy się ostatecznie potwierdzić status (start lub odwołanie) szkolenia nie wcześniej niż na 5 dni kalendarzowych i nie później niż na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Z przyczyn niezależnych od organizatora, każdy termin (w tym gwarantowany), który znajduje się na stronie internetowej www.sabatconsulting.pl może zostać odwołany.
§13
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem pkt 5 – 7 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Serwis oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą.
- Usługodawca dokona zwrotu pieniędzy niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument zawarł Umowę Sprzedaży.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania wykonania usługi, to ma On obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
- Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
§14
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
- korzystanie z Formularza Rejestracji,
- korzystanie z Formularza Kontaktowego.
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.
§15
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 12 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Formularza Rejestracji zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania zgłoszenia albo zaprzestania korzystania z tej Usługi przez Usługobiorcę.
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania wiadomości albo zaprzestania korzystania z tej Usługi przez Usługobiorcę.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§16
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jans@progresja.com.pl.
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§17
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.sabatconsulting.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku)są własnością Jana Sabat oraz Doroty Sabat wykonujących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą Sabat Consulting S.C. Sabat Jan, Sabat Dorota, ul. Józefa Piłsudskiego 14/4, 33-100 Tarnów, NIP: 8732822326, REGON: 851788360. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.sabatconsulting.pl, bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.sabatconsulting.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
- Usługodawca zastrzega sobie wszelkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych i zabrania ich rozpowszechniania, kopiowania i powielania bez jego pisemnej zgody.
- Wszelkie materiały powstałe w trakcie prowadzenia Szkolenia i upublicznione przez Usługodawcę można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów.
- powstałych w trakcie prowadzenia Szkolenia.
- Wykorzystanie materiałów powstałych w trakcie i na użytek szkolenia do celów komercyjnych lub innych niż użytek prywatny wymaga każdorazowo pisemnej zgody Usługodawcy.
§18
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Serwisem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Sądowe rozstrzyganie sporów:
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.